Általános szerződési feltételek
Az Általános Szolgáltatási Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazzák Allergia Képzett Iskola Egyesület (cím: 7900 Szigetvár József Attila utca 69., adószám: 19340775-1-02), mint szolgáltató (továbbiakban Szolgáltató) által üzemeltetett weboldal használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Az Eladó fenntartja azon jogát, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételek egyoldalúan módosítsa. A módosítást követő megrendelés a jelen ÁSZF és minden hatályos módosításának elfogadását jelenti.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Allergia Képzett Iskola Egyesület
A szolgáltató székhelye: 7900 Szigetvár József Attila utca 69.
A szolgáltató postacíme: 7900 Szigetvár József Attila utca 69.
Adószáma: 19340775-1-02
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság):
Telefon: 06205805149
A szerződés nyelve: magyar
Tárhely-szolgáltató
Név: InfoNetfort Kft.
Cím: 7900 Szigetvár, Szent István ltp 17. IV/25.
Telefon: +36-30/530-2953
E-mail: kapcsolat[at]netfort[dot]hu
Web: www.netfort.hu
Adószám: 26648082-2-02
Cégjegyzékszám: 02 09 084205
Alapvető rendelkezések
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1. A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
A jelen ÁSZF az Eladó és az Ügyfél között létrejött a Szerződési feltételeket tartalmazza. A szerződéshez szorosan kapcsolódó dokumentum a Termékhez tartozó jótállási jegy és az Eladó által kibocsátott számla.
1.1. Egy rendelésnek a www.allergiaaziskolaban.hu oldalon történő leadásával a Vásárló elfogadja azt a kommunikációs csatornát (telefon vagy e-mail), amelyen keresztül az Eladó a szolgáltatások megrendelését lehetővé teszi.
1.2. A Rendelés leadása után a Vásárlóhoz telefon vagy e- mail útján érkezett értesítés tájékoztató jellegű és nem jelenti a Rendelés Eladó általi visszaigazolását.
1.3. Az Eladó és Vásárló közötti Szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló e-mail és/vagy SMS útján megkapja az Eladótól a Rendelés véglegesítéséről/visszaigazolásáról szóló értesítést.
1.4 Amennyiben a Vásárló valótlan adatokat ad meg a véglegesített megrendelése során, a távollévő felek közötti szerződés nem jön létre. Az ilyen szerződésekből eredően mind az Üzemeltető, mind az Eladó minden féle felelősségét kizárja.
2. AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSRE VONATKOZÓ SPECIÁLIS RENDELEZÉSEK
2.1. A weboldalra bármely Felhasználó/Ügyfél beléphet. Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az Ügyfélnek/Vásárlónak a Rendelés leadásához való jogosultságát és hozzáférését és/vagy valamely fizetési mód választását majd alkalmazását korlátozza, amennyiben az adott Ügyfél/Vásárló a www.allergiaaziskolaban.hu oldalon végzett tevékenységével veszélyeztetheti a weboldal zavartalan működését és/vagy tevékenységével az Üzemeltetőnek/Eladónak kárt okozhat.
2.2. Az Ügyfél az Eladóval kapcsolatba léphet a termék oldalán a „Kapcsolat” menüpontban feltüntetett elérhetőségeken.
2.3. A Weboldalon a Termékek ára forintban (HUF) értendő és tartalmazza az ÁFA-t, nem tartalmazza az esetlegesen választott fizetési mód díját, melyet vásárló az adott szolgáltatás igénybevétele esetén a Termék árán felül fizet.
2.4. A törvényben előírt feltételeknek megfelelően az elektromos berendezések, valamint a jogszabályban meghatározott egyéb környezetvédelmi termékdíj-köteles termékek weboldalon feltüntetett ára tartalmazza a Környezetvédelmi termékdíjat.
2.5. Az online fizetések (online bankkártyás fizetés vagy banki átutalás) esetében az Eladó nem felel a Vásárlónál felmerülő bármely olyan többletköltségért, amely a Vásárló által választott fizetési módtól vagy a Vásárló kártyakibocsátó bankjától függ (különösen, de nem kizárólagosan devizaárfolyam, egyéb költségek). A Vásárló felelős a kiválasztott fizetési mód kiválasztásából eredő következményekért.
2.6. A Weboldalon feltüntetett Termék leírására használt információ (statikus / dinamikus képek / multimédia bemutatók stb.) nem jelenti az Eladó ajánlati kötöttségét, ezek kifejezetten a bemutatás célját szolgálják.
3. MEGBÍZÁS
Az Eladó a Rendelés lebonyolításával kapcsolatos Szolgáltatások (szállítás, csomagolás, stb.) lebonyolításával harmadik személyt bízhat meg a Vásárló erre irányuló tájékoztatása nélkül is. Ez a Vásárló beleegyezéséhez nem kötött. Az Eladó azonban ezen esetekben is felel a Vásárlóval kötött Szerződésből eredő kötelezettségei teljesítéséért.
4. RENDELÉS
4.1. A kiválasztott egyesületi támogatás kosarába helyezése után a kosár tartalmát szabadon változtathatja. Ha az ellenőrzést követően megtöltött kosarát "rákattintással" elküldi, a kosárban lévő valamennyi terméket megrendeli és elfogadja, hogy a termék megrendelése fizetési kötelezettséggel járó művelet.
4.2. A megrendelés véglegesítésével a Vásárló megerősíti, hogy az általa megadott, a vásárláshoz szükséges adatok valósak, és a rendelés teljesítéséhez, a szerződés létrejöttéhez felhasználhatóak. A véglegesítéssel Vásárló vállalja, hogy az általa megjelölt fizetési móddal a megrendelés ellenértékét kiegyenlíti, ellenkező esetben a megrendelés teljesítését az Eladó megtagadhatja.
4.3. A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fize- tés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, le- járati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogad- hatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdek- lődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
4.4. A rendelés véglegesítésével a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy szükség esetén, a Szolgáltató felvegye a kapcsolatot vele a megadott elérhetőségek (jellemzően email vagy telefon) bármelyikén.
4.5. A Szolgáltató semmisnek vagy létre sem jöttnek nyilváníthatja a Vásárló rendelését, a Vásárló előzetes értesítése mellett, anélkül, hogy utólag valamely félnek – erre hivatkozva – bármilyen kötelezettsége lenne a másik féllel szemben, vagy anélkül, hogy valamely fél a másik féllel szemben kártérítési igényt fogalmazna meg, az alábbi esetekben:
4.5.1. Amennyiben a Vásárló online fizetési módot jelölt meg, és a kártyát kibocsájtó pénzintézet a tranzakciót nem engedélyezi vagy a Vásárló online fizetési módot jelölt meg, és az online fizetést biztosító partnerünk nem tudja érvényesíteni a tranzakciót.
4.5.2. A Vásárló által megadott adatok nem fedik a valóságot vagy nem teljes körűek vagy nem teszik lehetővé a megrendelés teljesítését
4.5.3. Ha Vásárló a megrendelt egyesületi támogatás vételárát 5 napon belül a Szolgáltató részére nem fizeti meg. Ebben az esetben a Szolgáltató jogosult a megrendelést törölni.
4.5.4. A megrendelést cselekvőképtelen, vagy kiskorú személy adja
4.6. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak alapján a Vásárlónak (amennyiben Fogyasztó) lehetősége van a szerződéstől elállni. Ezt a lehetőséget Eladó a termék átvételétől számított 14 napon belül biztosítja az Ügyfelek számára. Amennyiben a megrendelés végösszege kiegyenlítésre került, és a Vásárló időben jelezte a szerződéstől való elállási szándékát, úgy az Eladó vállalja, hogy a Vásárló értesítésétől számított legfeljebb 14 napon belül visszafizeti a termék vételárát. Az elállás részletes feltételeit a Weboldalon közzétett tájékoztató tartalmazza.
A Szerződéstől való elállás joga alól kivételt képeznek a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29 §-ban foglaltak
Elállás
4.8. Elállási jog gyakorlásának menete:
4.8.1 A fogyasztó az elállási/vagy felmondási jogát gyakorolhatja a nyilatkozatminta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával. Amennyiben a Vásárló élni kíván az elállás jogával úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni, vagy személyesen vagy szóban is elállhat a vásárlástól:
Postázásai cím: 7900 Szigetvár József A utca 69.
Email cím: info[at]allergiaaziskolaban[dot]hu
Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja az elállási nyilatkozat-mintát is, postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailen keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe.
4.8.2. A Szolgáltató nem köteles a Vásárló részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.
4.8.4. Az Eladó jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mind addig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.
4.8.5. Az Eladó a visszatérítés során az eredeti ügylettel azonos fizetési móddal egyező visszafizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.
5. TITOKTARTÁS
5.1. A Vásárló által az Eladónak szolgáltatott bármely jellegű információt az Eladó és az Üzemeltető is bizalmasan kezeli.
5.2. A Vásárló a Szerződés létrejöttével vállalja, hogy nem ad semmilyen nyilvános nyilatkozatot harmadik személyek részére az Eladó előzetesen adott írásos beleegyezése nélkül.
5.3. Azzal, hogy a Vásárló információkat és adatokat közöl ezen a weboldalon, biztosítja az Eladónak és az Üzemeltetőnek az azokhoz való korlátlan és visszavonhatatlan hozzáférését, továbbá ezen információk vagy adatok feletti használati, másolási, módosítási, átküldési jogát.
5.4. A Vásárló azzal, hogy felhasználói fiókot hoz létre/Rendelést ad le, bekerül az Üzemeltető/Eladó adatbázisába, így a hatályos jogszabályoknak megfelelően és azok keretei között hozzájárul, hogy harmadik felek, éspedig az Üzemeltető és/vagy Eladó partnerei felvegyék vele a kapcsolatot: marketing szolgáltatást, más szolgáltatást kínáló szolgáltatók, szerviz, más társaságok, amelyekkel az Üzemeltető/Eladó a Termékek vonatkozásában közös kínálati programokat tud kifejleszteni.
6. SZÁMLÁZÁS – KIFIZETÉS
6.1. A www.allergiaziskolaban.hu weboldalon megtalálható valamennyi egyesületi támogatást megvásárolhatja online. Az egyesületi támogatás ismertetőjénél Eladó közli az egyesületi támogatás paramétereit és árát is. A feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA).A vásárláshoz igénybe vett hálózati hozzáférés és egyéb távközlési szolgáltatás díjai a Vásárlót terhelik.
6.2. Az Eladó amennyiben a megrendelést visszaigazolja, az díjbekérésnek minősül. A Vásárló a visszaigazolásban szereplő összeget a visszaigazolástól számított 72 órán belül jogosult a választott fizetési módnak megfelelően megfizetni. Amennyiben ez nem történik meg 72 órán belül, úgy az Eladó a megrendelést jogosult törölni a rendszeréből. Erre hivatkozással a Vásárló kártérítési igényt nem érvényesíthet az Eladóval szemben.
6.3. Az árut, az árat, a fizetési módot és a fizetési határidőt minden Rendelésben meg kell jelölni. Az Eladó számlát bocsát ki a Vásárló számára a leszállított Termékekről. A Vásárló kötelessége továbbítani, átvételkor ellenőrizni a számla hatályos jogszabályok szerinti kibocsátásához szükséges összes információt.
6.4. Minden rögzített rendelés esetében feltüntetésre kerül a megvásárolni kívánt egyesületi támogatás vételára, a fizetési mód, illetve a fizetési határidő. A Vásárló felelőssége, hogy a kiállításra kerülő számlához, minden rá vonatkozó adatot – a valóságnak megfelelően – megadjon. Ennek elmulasztása esetén az Eladó nem kötelezhető új számla kiállítására.
6.5. Az Eladó a megrendeléshez tartozó, értékesített egyesületi támogatásról szóló számlát elsősorban elektronikus úton továbbítja a Vásárló részére.
6.6. A Vásárló minden esetben köteles a felhasználói fiókjában megadott – a számlázáshoz felhasznált – személyes adatokat naprakészen tartani, annak érdekében, hogy a számlát minden egyes rendelés esetében az Eladó helyesen állítsa ki és bocsássa a Vásárló rendelkezésére. A Vásárló köteles minden megrendelés leadásánál a megadott adatok helyességéről megbizonyosodni.
6.7. Amennyiben a regisztrált fiókban a számlázással összefüggő információk – beleértve a kiállított számlát/számlákat – több mint negyvennyolc (48) órán át nem érhetőek el, úgy a Vásárló erről írásban tájékoztathatja az Üzemeltető ügyfélszolgálatát.
6.8 Az ár megfizetése
A fizetés csak bankkártyás fizetéssel lehetséges az Unicredit Bank fizetőoldalán keresztül.
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fize- tés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, le- járati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogad- hatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdek- lődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. />
8. SZAVATOSSÁG
8.1 Kellékszavatosság:
8.1.1.Az Eladó hibás teljesítése esetén a Vásárló kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
8.1.2.A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.
8.1.3. A Vásárló a fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a vásárló kellékszavatossági nem tudja érvényesíteni.
8.1.4. A Vásárló a kellékszavatossági jog érvényesítése esetén kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általa választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
8.1.5. Ha Vásárló a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy –végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
8.1.6. Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, ebben az esetben viszont köteles az áttérés költségét viselni kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.
8.1.7. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele amennyiben a Vásárló igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
8.2. Termékszavatosság:
8.2.1. A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vevő e jogosultságát elveszti.
8.2.2.Termékszavatossági igényét a Vásárló kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy az Eladóval szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
8.2.3. A Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
8.3. Jótállás:
8.3.1. Hibás teljesítés esetén az Eladó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év jótállást vállal.
8.3.2.Az Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
8.3.3. Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a Vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben Eladónak nem áll módjában a termék cseréje - készlethiány, vagy egyéb ok miatt-, a Vásárló a javítást vagy az árleszállítást igényelheti, illetve a vételár visszatérítését abban az esetben, ha sem a Termék cseréjére sem a javítására, sem árleszállításra nincs lehetőség.
8.3.4. Amennyiben a Vásárló a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét az Eladó köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
8.3.5. A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási bejelentéséhez kérjük, használja az info[at]allergiaaziskolaban[dot]hu email címet.
8.4. Egyéb feltételek:
8.4.1.Az áruházban feltüntetett fotókon található dekorációk, nem képezik a szerződés tárgyát, kizárólag a megnevezésben és a leírásban feltüntetett termék.
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU
10. FELELŐSSÉG
10.1. Az Eladó nem vonható felelősségre semmilyen kárért, amelyet a Vásárló vagy bármely harmadik fél elszenvedhet annak eredményeként, hogy az Eladó teljesíti a Rendelés szerinti bármely kötelezettségét és nem vonható felelősségre semmilyen kárért, amely a Termékek használatából származnak, azoknak a Vásárló részére történő átadása után .
10.2. Eladó nem vonható felelősségre az Termékek szállítás közbeni elveszítéséért, a szállításból eredő bármilyen probléma a futárszolgálat/gyorsposta felelősségi körébe tartozik.
12. ÉRTELMEZŐ RENDELKEZÉSEK
12.1. Ügyfél/Felhasználó : természetes személy vagy jogi személy, aki az oldal használatával – bármely elektronikus kommunikációs eszközön (asztali számítógép, notebook, telefon, tablet, okostelefon…stb.) hozzáférést nyer az oldalhoz, annak tartalmához ; aki az Weboldalon regisztrál, ezáltal felhasználói fiókot (a továbbiakban: felhasználói fiók) hoz létre vagy aki a Weboldalon megrendelést ad le és ennek következtében felhasználói fiókot hoz létre.
12.2. Vásárló: az az Ügyfél, aki a www.allergiaaziskolaban.hu oldalon rendelést adott le.
12.3. Felhasználói fiók: a Vásárló a www.allergiaaziskolaban.hu oldalon regisztrációja útján felhasználói fiókot hozhat létre. A regisztrációhoz egy valós, a Vásárlóhoz tartozó e-mail cím és egy jelszó megadása szükséges. A felhasználói fiókjából adhat le rendelést, vásárolhat. A felhasználói fiók úgy is létrehozható, hogy a Vásárló a www.allergiaaziskolaban.hu oldalon az általa kiválasztott terméket a Kosárba helyezve, egy valós, a Vásárlóhoz köthető e-mail címet és a rendelés leadásához szükséges adatokat megadva rendelést ad le és a rendelés leadásával felhasználói fiókot hoz létre az általa megadott adatokkal.
A felhasználói fiók tartalmazza a Vásárló által a regisztráció során és a rendelése(i) leadásakor megadott adatokat, információkat, minden az általa leadott rendelés(ek)kel kapcsolatos adatot és információt (a vásárolt termékekhez kapcsolódó jótállás, számla, stb.) továbbá a Vásárló által a www.allergiaaziskolaban.hu-n kiválasztott termékeket/összeállított terméklistákat.
Az Ügyfél a regisztráció során és a rendelés leadásakor köteles valós adatokat megadni. Amennyiben az Üzemeltető tudomására jut, hogy az Ügyfél által megadott adatok köre részben vagy teljesen nem valós elemeket tartalmaz, jogosult az Ügyfél felhasználói fiókjához való hozzáférését korlátozni, illetve az Ügyfelet a www.allergiaaziskolaban.hu használatából kizárni.
Felhasználói fiók létrehozására és a www.allergiaaziskolaban.hu-n történő vásárlásra az a természetes személy jogosult, aki 18. életévét legkésőbb a fiók létrehozása napján betöltötte.
12.4. Szerződés – az Eladó és a tőle terméket a www.allergiaaziskolaban.hu oldalon keresztül megrendelő Felhasználó (a továbbiakban: Vásárló) között az Eladó és a Vásárló egyidejű fizikai jelenléte nélkül jön létre a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően.
13. IRÁNYADÓ JOG
A szerződés magyar nyelven jön létre és annak rendelkezéseire a Magyar Köztársaság hatályos jogrendszere és jogszabálya az irányadó.
14. Bankkártyás fizetés részletezése
Számlavezető bank neve, címe: UniCredit Bank Hungary Zrt.; 1054 Budapest, Szabadság tér 5-6.
Fizetési információ
A bankkártyás fizetési mód választásával a kifizetést szerződött partnerünk, az UniCredit Bank Hungary Zrt. virtuális POS szolgáltatásának igénybevételével tudja kezdeményezni. A "Megrendelem" gomb megnyomása után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.
A fizetés bármely Bank által kibocsátott VISA és Mastercard dombornyomott kártyák használatával, valamint a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően - VISA elektron, Maestro, V PAY, Mastercard electronic kártyákkal és internetes fizetésre kibocsátott kártyák használatával tudja kezdeményezni.
A fizetés a bankkártyaszám, a kártya lejárati dátuma, valamint a kártya hátoldalán található 3 jegyű ellenőrző kód megadásával és a "Fizetés elindítása" gomb megnyomásával történik.
Sikeres tranzakció után webáruházunk rögzíti rendelését, és erről Önt a megadott e-mail címen értesíti. Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció valamilyen oknál fogva meghiúsul, arról és annak részletes tranzakciós adatairól a weboldalon tájékoztatjuk.
Sikertelen fizetési tranzakció esetén Önnek - amíg ki nem lép az aktuális ablakból - lehetősége van újra próbálkozni (ellenőrizze, hogy nem gépelt-e félre egy számot, hogy bankszámláján van-e elég rendelkezésre álló összeg, érvényes-e a kártyája, megadta-e az ellenőrző kódot stb). Ha kilép az ablakból és visszatár weboldalunkra, akkor újra próbálkozhat a megrendelés feladásával vagy más fizetési módot is választhat.
Adatvédelmi információ
A kártyainformációk különállóan az UniCredit Bank Hungary Zrt. által üzemeltetett oldalon kerülnek megadásra, a bankkártya adatokat kizárólag az UniCredit Bank Hungary Zrt. kaphatja meg. Az Ön személyes adatainak védelmében a vásárlás alatt és után, arról semmilyen adat nem kerül harmadik fél birtokába. Az Ön által megadott egyéb vásárlással, szolgáltatással kapcsolatos adatok kizárólag a Jamak Kereskedelmi és Szolgáltató kft birtokában maradnak.
Unicredit tájékoztató
Bankkártyás fizetés
Az UniCredit Bank Hungary Zrt. partnerei széles körben elterjedt és elfogadott, minden
elemében biztonságos virtuális kártyaelfogadási rendszert alkalmaznak. A tranzakció
valamennyi résztvevője csak a számára releváns információkhoz jut.
Az online vásárlás további előnyei:
• A vásárlók számára a kártyás fizetés egyszerű és kényelmes.
• Az online tranzakciók folyamatosan nyomon követhetőek.
• A kereskedő birtokába kizárólag a vásárlóval, vásárlással, termékkel, szolgáltatással
kapcsolatos adatok jutnak, míg a bankkártya adatokat csak az UniCredit Bank
Hungary Zrt. kapja meg – mindez maximális biztonságot nyújt a vásárlónak.
A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke - a kifizetett összeg - azonnal zárolásra kerül
kártyaszámláján.
A banki fizetőoldal a kötelező biztonsági elemek mellett alkalmazza az úgynevezett 3D
Secure biztonsági megoldást, amelyet a MasterCard és a Visa nemzetközi
kártyatársaságok dolgoztak ki. A 3D Secure, amely a tranzakciót kezdeményező
vásárlónak a Verified by Visa és a MasterCard SecureCode emblémákról azonosítható, a
jelenleg elérhető legnagyobb biztonságot biztosítja. A vásárló ugyanis 3D Secure
tranzakció esetén - amennyiben a bankkártyája is 3D Secure képes – megadja az
internetes vásárlásokhoz használandó egyedi azonosító kódját. Így ezen tranzakciók
esetén a fizetési folyamat előtt a kibocsátó bank hitelesítése biztosítja az egyértelmű
azonosítást.
Mire érdemes odafigyelni vásárláskor?
• Kérjük, tanulmányozza át az Elfogadóhely internetes vásárlással kapcsolatos
ismertetőjét, a vásárlás kondícióit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket.
• Tekintse át az Elfogadóhely biztonsági feltételeit.
• Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatosan az Elfogadóhelytől kapott
információkat!
• Gondoskodjon róla, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne
férhessen hozzá!
• Érdemes saját böngészőjét folyamatosan frissíteni, naprakészen tartani.
Elfogadott kártyák:
- VISA dombornyomott kártyák
- VISA Electron kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- V PAY kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- MasterCard dombornyomott kártyák
- MasterCard Electronic kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- Maestro kártyák (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- Kizárólag internetes fizetésre kibocsátott kártyák
A biztonságról:
A virtuális POS titkosított (https://) csatornán keresztül képes összekapcsolni az
Elfogadóhelyet a vásárlókkal, valamint szintén biztonságos csatornán létesít kapcsolatot
az UniCredit Bank Hungary Zrt. és az Elfogadóhely.
Az internetes kártyás fizetés technikai lebonyolítását az UniCredit Bank Hungary Zrt.
megbízott partnere a First Data Magyarország Kft. hajtja végre, aki a saját platformjával áll
ügyfeleink rendelkezésére. A banki fizetőoldal az alábbi URL-eket használja:
https://secureshop.firstdata.lv
https://secureshop.firstdata.hu
A banki fizetőoldal RSA 2048 bites titkosítással ellátott tanúsítványt (CA) használ, ami TLS
1.0 csatornán keresztül biztosítja az ott megadásra kerülő adatok teljes körű biztonságát.
A fizetés folyamata:
1. A vásárló kiválasztja a támogatásra szánt összeget vagy egyedileg beírhatja. Név és e-mail cím megadása kötelező. A Támogatom gombra kattintva a vásárló átirányításra kerül a bank fizetési oldalára. Az ekkor megjelenő, az UniCredit Bank emblémáját tartalmazó fizetői oldalon kell megadni a kártyaadatokat (Bankkártyán feltüntetett név, Bankkártya szám, Lejárati dátum (hónap/év), Érvényesítési kód, CVV2/CVC2).
a. Amennyiben a fizetésre használt kártya 3D Secure képes, meg kell adni a hitelesítéshez a kibocsátó intézettől kapott azonosítót is.
b. Ezt követően megtörténik az online engedélykérés a kártya elfogadására. Ha ez sikeres volt, megtörténik a tranzakció.
c. Végül a rendszer visszairányítja a vásárlót az internet áruházba, ahol a tranzakció eredményességéről értesítést kap.
Amennyiben a vásárlási tranzakció eredményéről részletesebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
A kártyabirtokos kártalanításának módjai és feltételei, :
- Kártalanítás: kártyabirtokos bankszámlájára a teljes vásárló által utalt vételár visszautalásával. ( abban az esetben ha a vételár eladó bankszámlájára beérkezett, a kártalanítási kötelezettség megállapításától számított 72 órán belül )
- Mód és feltétel: lásd Általános szerződési és felhasználási feltételeink
- Megrendelés lemondásának módja és feltételei, elállás jogának ismertetése 45/2014( II.26 ) Korm .rendelet szerint (bővebben lásd: Általános szerződési és felhasználási feltételek
- Az árucsere módja és feltételei: lásd: Általános szerződési és felhasználási feltételeink
- Áru visszavét jogcímei és lehetőségei: lásd: Általános szerződési feltételek
- Adatvédelem és adatkezelés biztonsága: bővebben lásd : Adatkezelési szabályzatunkban
Az Ön személyes adatainak védelme a Jamak kft és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben megadott, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény szerint.
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk, kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.
Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén:
a) a reklamáció benyújtásának módja és feltételei beleértve az online vitarendezési platformra mutató link az EU 524/2013 rendelet szerint https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false.
Érvényes: 2023.01.01.